sykkelen kom frem

i dag fikk vi en aldeles nydelig dag,litt kaldere enn i går men du verden her klager vi ikke.Det ble på med joggeskoa og sykkelen kom frem,turen gikk til ei venninne lengre frem på dalen,det er noen kolometer så jeg satset på sykkel halve veien,der låste jeg sykkelen og spaserte siste halvdel av veien

sola tar ikke alle steder,men jeg fikk no sol i ryggen på hjemturen,det varmet.Litt lite luft i sykkeldekka,så litt tregt å sykle ,men du verden,det var jo herlig å sykle på tørr fin asfalt

denne gjengen med skarv zoomet jeg på lang avstand,jeg ville teste klarheten på en slik avstand,det skal bli bedre,jeg skalv litt etter sykkelturen og var iskalde på fingrane

her spaserer jeg,og jeg skal helt frem til enden av vannet

jeg nermer meg,og vannet er speilblankt

det var noe stort i toppen av et tre,langt forran meg,det første jeg tenkte var en ørn,jeg zooma og fikk et fint bilde av et kråkepar hi hi,var ikke ørn nei

vel hjemme på Leira etter noen koslige timer ilag med 2 venninner,ja for det kom ei til,det var bare så vakkert på fjorden

jeg er så fornøgd med kamera,ingen av bildene er redigerte,det var slik dei vart da jeg knipset hi hi ,

18 kommentarer

Siste innlegg