Uinviterte gjester

God morgen.Ja i natt har jeg hatt uinviterte gjester,ikke inne i heimen ,men ute i hagen.

jeg hvet hvem gjestene er,det er nemlig hjorten,og av sporene å dømme var det iallefall 2 stk

vi fikk litt snø i går kveld,og da roter hjorten fælt på leit etter mat,og i natt altså var det den grønne fine plenen min som fristet makan hi hi

på den andre siden av veien på plenen vi har der ser det ut som att en hel flokk har rotet,for der er det oppgravd over det hele.

Hvet ikke om jeg er så begeistret for dette besøket helt inn på tunet,et år ødela dei noen av trærne jeg hadde i hagen,og det vil ikke jeg att skal skje igjen.

Ja ja,jeg får igrunnen ikke gjort noe med det,bor en midt i naturen så må en vist tåle denslags ubudne gjester.

Det lysner ute så da blir det nok en fin dag,ønsker dere alle en fin dag også

14 kommentarer

Siste innlegg