mer testing av kamera

i dag gikk turen rundt garden,jeg ville teste kamera på en litt annen måte,om det blr annerledes ? nei ikke det jeg kunne se,men bilda blir da fine

kanskje litt mørke bilder ? snøen kom tilbake,men det er snakk om knappe 2 cm og det kan vi leve med

jeg trodde vi skulle få sol,men det skyet til,var fint alikavel

fotoshoot + men jeg tok 2 bilder av dette motivet,det som kommer under her er innstillingen jeg har brukt hele tiden

men jeg ser virkelig ingen forskjell :=) ja ja det var en fin tur uansett,da jeg kom ned igjen måtte det jo bli en liten fuggel også hi hi

jeg har en syk mann hjemme,men det er rart kor frisk en kan føle seg med en pille eller to innabors,så vi kjørte en tur på butikken etter middag ,det er noen uker siden siste storhandel,så lista mi var lang i dag.Da vi kjørte hjem stoppet vi og tok noen bilder,ja for dagen var fin den

ja ja no sitter jeg alene igjen,for er en syk så er en syk ,og for den syke så er senga det beste stedet å være.

Får bare håpe jeg ikke blir smittet igjen :=) ha en fin lørdagskveld da

20 kommentarer

Siste innlegg