noe blomstrer

Det er fortsatt februar,men noe har alikavel begynt å blomstre ute,tror jammen det er første gang jeg opplever det også.

blomsten er ikke stor og gjør heller ikke mye utavseg,det er blomsten på hasseltreet.Nå står hasseltrea grønne og fine og blomsten er den bittelille røde dusten dere ser i enden av raklen,veldig fin da

lønnetrea står med svulmende grønne knopper,klare til å sprette ut bare vi får varme,ja seljen har også grønne knopper,så her skjer det ting i skogen

silendene er så sjarmerande,dei var langt ute på fjorden,for langt unna til å få klare bilder,jeg sette meg på huk og ville bare nyte dem,da snur dei og svømmer mot meg,så da fikk jeg noen brukbare bilder selv om att jeg måtte under noen greiner

da har fruen planer om å finne køya,tror denne mannen min har smittet meg,men jeg må bortover i morgen,så da er det bare å komme seg i sengen

14 kommentarer

Siste innlegg