det kom og gikk

her i heimen er det innfluensa og forkjølelse som har rådet denne uken,for min del var det bare forkjølelse og i går var jeg total snydens,våknet med tett nese i dag,men merkelige greier dette,for da jeg stod opp åpnet nesen seg og i løpet av dagen har jeg erklert meg selv for frisk igjen :=)jeg har fått ferdig helgavasken og jeg fikk pakke i posten :=)jepp den snille søsteren min mente att kofta mi fortente farger som snakket sammen som hun kaller det,og da var fargene jeg hadde i feil kategori,så hun kjøpte rette farger på Sandnes og sendte i posten,den pakken kom i dag + en bonus overaskelse i tillegg,har ikke tatt bilde så dere skal få se i løpet av helgen :=) jeg ble iallefall hektet,da skjønner dere att jeg er i sving igjen med kofta mi :=)

Kulden har begynt å synke,fra 14- i går så er det nede i 6- nå,småfuglane trenger mat,jeg har ikke hatt ut mat i vinter,men naboane har vært flinke,men jeg ville ha besøk av fuglane i min hage så nå har jeg hengt ut noen gobiter jeg også :=) og i dag fikk jeg besøk av kjøttmeisen,det er jo en begynnelse :=)

en hel kokkosnøtt som vi telte i to ,fuglane liker dette

og en løkpose fylt opp med spekk

 

og blir det tomt,ja da får jeg henge ut mere :=)

28 kommentarer

Siste innlegg