biltur

ja det ble en biltur i går,vi pakket med oss bursdagsgaven til ene barnebarnet vårt som ble 9 år i februar og dro på uventet besøk :=) og gaven falt i smak,jepp den ble tatt i bruk med en gang da blir jo ho bestemor glade .

Da vi dro derfra stakk vi innom mannens søster også ,det var to koslige ettermiddagsbesøøk.

Det begynte å mørkne da vi skulle hjemover,ja vi befant oss i Ørsta,og her var lyset så vakkert att vi måtte nedom havna og ta et bilde før turen bar hjemmover til omgangane mine (kofta)

ja det var vakkert,som et maleri

Da vi kom hjem fikk jeg strikket ferdig omgangane på kofta,nå har jeg sykt mange tråder å feste før jeg tar frem symaskina og syr slika t kofta kan klippes opp,da først er det klart for å strikke stolpene og kragen.

I dag er det strikkekafe og jeg har planer om å spasere inn,har sittet i ro i en uke no så da tenker jeg kroppen har godt av å bevege seg litt,ønsker dere en fin dag da

22 kommentarer

Siste innlegg