søndagstur

i dag bar det på ny over fjellet,over Grønndalen,vi har vært i Måløy og besøkt mine foreldre

over fjellet er det fortsatt mye snø,skikkelig mye snø

så mye snø var det att jeg ikke såg over brøytekantene :=)

det var en fin dag med sol og nesten blå himmel

Måløy sett fra altanen hos min mor,huset jeg vokste opp i er bak det store grønne dere ser her på bilde og den lange bygningen bak i kvitt er ungdomskulen ,jeg hadde under 5 minutter å gå når jeg skulle dit :=)

Utrolig kor trøtt en kan bli etter slike dager,koslige dager men i kveld er jeg trøtt,i morgen har jeg time på sykehuset i gryotta,så da blir det å sitte på med mannen når han skal på jobb,så da ønsker jeg dere en riktig god natt,må nok komme meg i sengen skal denne kroppen komme seg opp kl 6 i morgen :=)

18 kommentarer

Siste innlegg