mandag

dagen i dag har vært grei nok den,trøblete mage da og det kunne jeg vært foruten,undersøkelsane jeg tok gikk greit,ingen stikk heller så det var ikke noe som gjorde vondt,prøvene viste ikke noe gale heller og da må jo jeg være fornøgde.

Da undersøkelsen var ferdig var det lenge til bussen gikk hjem,klokka var jo ikke 9 engang da jeg var ferdige,da besøkte jeg en nabo fra den tid vi bodde i Volda og da dagen ble lysere gikk vi en tur opp til skitrekket i Volda,det er høgt oppe så det låg snø i veiene,men fin tur som gav oss ca 11 000 skritt

det er oppover så svette ble vi

som dere ser er dagen grå,det lysnet litt senere opplett var det også og såpass mildt att vi måtte åpne opp kledene våre :=)

jeg lar dette være fargeutfordringen til nathless også der fargen var grå,ting gjør att jeg ikke har fått fulgt så godt opp et par dager ,men i morgen har jeg tenkt å roe ned her hjemme :=)

20 kommentarer

Siste innlegg