jeg måtte strekke ryggen litt

ja det ble en liten tur,ikke lang og ikke bakker og jeg gikk med små skritt for det var så vondt i den ryggen att jeg maktet virkelig ikke går rett i ryggen ute,jammen godt det ikke er snø på veien da

det var speilblankt på fjorden

ja det er vakkert når fjorden viser seg slik,

enselfie er det en stund siden jeg har tatt,så i dag ble det hi hi

det var en vonde sittestilling,så det ble med denne

da var det bedre å stå,en hegre speidet også utover fjorden i dag,men den håpet nok helst på en middag

en fin spasertur selv om ryggen kranglet,satser på att den er i fin form igjen i morgen.

I kveld skal den nye koften min få nye knapper for jeg var ikke helt fornøgd med dei jeg sette i første gangen

nå blir det grønne og litt større for dei første hadde det med å sprette opp igjen og det er jo ikke hyggelig ,ha en fin kveld da :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg