udyr ?

ja i dag er ryggen litt bedre men slettes ikke god,men himmelen er blå og jeg blir jo ikke frisk ved å sitte i en stor,så på med joggeskoa og ut på tur måtte eg i finværet.Siden ryggen slettes ikke er god i dag heller ble det en rolig tur ned til fjorden,det er fint å sitte nede ved stranden selv om det ikke er badesesong,så jeg går dit ,men hva ligger der da et udyr eller?

det første jeg tenkte var et skjelett av en død hjort,men slo det like fort fra meg for sånn ser jo ikke hjorten ut

jeg tar bort litt tang,er det en fisk ? merkelig fasong isåfall tenker jeg her jeg står,men så ser jeg noen pigger og da begynner det å gå opp et lite lys og jeg drar bort ennå mere tang

et udyr dukket opp,en breiflabb for dem som lurer,ja hvordan har denne svære fisken havnet helt oppe i steinane? den kan ikke ha ligget lenge for ennå var det litt fiskeskinn ved haledelen ,en utrolig god fisk om en hadde fått den i garn,men et udyr når den ligger der som et spøkelse på stranden ,nå skjønner jeg hvorfor jeg egentlig ikke liker å bade i denne fjorden her inne hi hi

i grantrærne på den andre siden av veien er et annet dyr,eller fugl som også har et uraktiv utseende og følger med,kanskje jeg skremte dem fra måltide deres når jeg gikk ned til stranden

fasinerande og litt urdyr aktig både fugl og fisk

en vakker dag,og jeg har kosa meg ,det håper jeg att dere også har gjort

18 kommentarer

Siste innlegg