Det kvitrer i trærne,det er vår

en spasertur en unnagjort,sola skinner,den varmer også og du som småfuglane kvitrer og syng i trærne

først en tur ned til fjorden,det er bare så vakkert,et par niser duppet i vannflaten,men i dag fikk jeg ikke bilder av dem,så dukker det opp en skarv,det lyktes å få et bilde

og der der nede ved sjøkantet lyste det noe gult

vårens aller første hestehov strekker seg etter solen,jeg går nok en tur til i dag,er jeg heldige så har den greid å strekke seg lengre ut da

sjøen hadde vakre tegninger i dag

jeg snur og rusler opp i bakkane

det synger fra tak

en skjønn lite gjerdesmette

snøklokkene formerer seg og danner store tuer

vårens første svartrost har dukket opp

hi hi ,merkelig kor fort dei tar til vingane når eg kjem listande

det er så utrolig deilig ute i dag,9+ i skyggen da kan en virkelig ikke klage da,nå skal nye sengeklede på,så tenker jeg å gå ut litt til før solen dukker bak fjella igjen,ha en fin ettermiddag da

 

18 kommentarer

Siste innlegg