kosa meg hjemme

i dag har jeg bare vært hjemme ,jeg har ikke gått tur  heller men jeg har kost meg :=) rydda litt og støvsuga,sola har skint fra en skyfri himmel og jeg har laget desert til i morgen :=)

dette er ved Billingen ,det var nydelig å nyte det i går,men det har vært godt å bare være hjemme i dag også

denne vakre fugler møtte vi på Melhus,i dag var det en annen fugl som kvitret i hagen vår,jeg såg den ikke så jeg hvet ikke hvilken det var,men vi har hengt opp et fuglehus så da håper vi att et par flytter inn

noen har en særdeles myk nakke,nå er ryggen min stiv som en stokk,jeg brukte den litt feil på tur og sliter ennå med å bevege meg,hadde vært deilig å være myk som svanene her da :=)

i morgen kommer både sønn,datter,svigerdatter og barnebarn til middag,i etasjen over likedan for svigermor så da blir det folksomt i heimen :=)

men det er i morgen,nå bare koser jeg meg med strikketøyet mitt :=)

 

14 kommentarer

Siste innlegg