arbeid i hagen

ja i dag fikk jeg arbeidet i hagen,fortsatt ligger det snø på plenen etter siste snøfall,men jeg fikk gjort masse alikavel ,arbeider var å beskjære epletrær og hekk,og når det var gjort var det å rydde opp i alle greinene og det var ikke få .

Styrke trening det var det det var :=) jeg jobbet så svetten rant så da middagen skulle laget måtte jeg skifte fra inst til yst ,så en god arbeidsøkt i hagen er også en god treningsøkt .

Jada ryggen slo seg vrang ,men det går seg nok til igjen om en dag eller to :=)

Det var opplett da jeg styrte på ute,men så kl 16 ville jeg gå en tur ,måtte jo ha noen bilder i dag også hi hi ,selvsagt begynte det å regne da og det regnet mye,jeg trossa været og gikk alikavel,bilder ble det,ikke helt klare siden regnet øste ned men sånn er det noen ganger :=)

det var et yrande liv ute ved stranden ,

vi har ikke disse fuglane her om vinteren ,alle måkene kommer tilbake om våren

endene ser vi heller skjelden her på Leira, i dag var det 4 par ute på stranden

så var det tjelden da,et par og dei hadde også funnet veien til stranden i regnværet

i tillegg var der et kråkepar og en hegre men dei fløy før jeg fikk tatt bilde :=)

nå håper jeg det regner fra seg i natt så vi får en tørr dag i morgen :=)

14 kommentarer

Siste innlegg