første varme dagen

ja for i dag har det virkelig vært varmt ute,jeg fikk venninnebesøk og vi spiste lunch ute i solveggen,vi trengte hverken sko eller jakke på :=) nå er det 12,4 i skyggen og i drivhuset hele 40+ så der måtte jeg åpne opp døra .

En slik vakker dag måtte jeg jo ut og gå tur i ,turen ble langst fjorden da jeg håpte på bilder av sjøfugl,skarven var der men det fløy før jeg kom i fotoavstand,noen ender derimot fikk jeg knipset

en hegre i farta

det kvakket og denne karen var det to damer som kivdes om

men det var denne han la seg etter

fjorden var blank og fin og utifriluft utfordret oss på speilinger,det var det i massevis her i dag

da jeg hadde gått tur og venninna mi hadde dratt hilste jeg på et grannepar,dei hadde sluppet hønene fri,og jeg fikk ta bilde av dem

tippa tuppa men hanefar snu deg da ,ja han gjorde det da

en staselig kar :=)

ja i dag var det virkelig en deilig og varm dag,sol på himmelen og sol på bakken

ønsker dere en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg