Jentene mine

I dag har jeg hatt en kjekk dag,det er takket være dei fine jentene mine.Jeg tok jo buss bortover for å være hos den yngste,hun ville hente noe i Ålesund og da bestemte vi oss fort og turen gikk i vakker sol ,sommervarme og masse godt humør

Ålesund er en jugendby og jeg synes det er så mange vakre bygninger der

da vi hadde hentet det vi skulle i Ålesund reiste vi til Moa,et stort kjøpsenter,en selfie av snilleste veslejenta mi og meg måtte vi ha

litt å spise måtte vi ha og gikk på cafe,der dukket etterhvert elsdte gojenta mi opp også :=) det passet sånn att hun var tidlig ferdige med det hun skulle i dag og kom for å være ilag med oss,to nydelige jenter som fikk mammaen sin i bedre humør,ja vi hadde en kjempefin dag sammen :=) nå shoppet jeg ikke så masse som det jeg tenkte,men noe ble det både dongribukse og 2 topper,får si meg fornøgde med det :=)

Takker jentene mine for att dei er verdens fineste jenter som gjorde dagen så fin i dag ,kjempegla i begge to

20 kommentarer

Siste innlegg