en uke eller to til

I dag syklet jeg til strikkekafe jeg syklet gamleveien bak tunellen,skal jo egentlig ikke gjøre det,men der er så vakkert,hjem syklet jeg tunellen :=)

Vi har hatt sommerdager ,det har vært varmt og vi har hatt sol,det gir grønn vekst det :=) en uke eller to til med sånn varme så tenker jeg att det synes godt på løvskogen.

Men bak tunellen er det lunt,det betyr att løvtrærne allerede er godt på vei toil å bli grønne,ja noen bjørketrær er grønne :=)

mulig det ikke synes så godt på dette bilde,men bjørka her er grønn

hasseltreet har fått fine grønne blader

seljetrea er grønne

knoppane på lønnetreet er svære ,spretter snart dei også,oren var grønn og fin men det tok jeg ikke bilde av :=)jeg sykler og kommer til Bjørke,en liten tur på baksiden av bassenget,for der det er lunt der er det også fargerikt

snart lyser løvetannen på alle jorder,bladverket er på plass :=)

åja om en uke eller to så er det nok mere fargerikt og skogen har fått et vakkert grønn skjær over det hele,bare varmen holder seg :=)

18 kommentarer

Siste innlegg