Dagen gikk den

God kvelden,ja denne dagen gikk opp i bilder,jeg skulle lage en fotobok og det tok sin tid det := ) jepp brukte jammen men ca 4 -5 timer ,men nå er den bestilt,en fotobok av dyr og fugler jeg har tatt bilder av til nå i dette år,måtte jo ha det når jeg fikk møte dei fantastiske spekkhoggerne  i tillegg  ørn,rev,lemen,utallige fuglearter og sjøstjerner ,tror det blir en fin bok :=)

onsdag besøkte vi denne skjønne jenta vår

3 uker til knøtten er ventandes :=)

medan jeg sitter her og hører fin musikk på beat for beat så ser jeg noe bevege seg over ene fonna som går mellom oss og dei på Viddal

greit for hjorten å forflytte seg når jøla er fylt opp med snømasser

medan jeg tar bilder så ser jeg opp,der kommer det dyr ned på jordene her på Leira

ja nå som kvelden og mørket kommer snikande da dukker dei opp,er nok det grønne gresset som frister og det skjønner eg godt :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg