kompostkvern

så var nok en drøm gått i oppfyllelse,jeg har jo fått meg varmkompostbinge,og i går hentet vi kompostkverna vi hadde bestilt,og jeg liker den

den tygger i seg kvister og greiner opp til 4,5cm tykke :=) jeg får ryddet avklipp fra hagen

og ut får jeg en fin masse med flis

så er det bare å legge aviser mellom grønnsaksbeddene

så er det bare å helle kvisten oppå avisene,det dufter skog og sommer og det var utrolig mykt og godt å gå på,men best av alt ,det skal forhindre ugresset i å vokse .

Jeg leser på nett at sniglen ikke liker seg i dette miljøet,så her er det bare gode fordeler med den nye innvesteringen vår ,nesten så jeg gleder meg til å komme meg ut hi hi ,litt får eg rydde i dag,ellers må jeg nok vente til mannen er hjemme og kan hente kvist med traktoremn,blir litt tungt å gå ute og bære alt som skal kværnes .

Det blir en nydelig sommerdag hos oss i dag,jeg skal kose meg masse,men før jeg kan kose meg skal symaskina frem,heldigvis en enkel syjobb med beine sømmer hi hi ,ja for symaskina er ikke mine greier,så da er det bare å få det gjort og jeg ønsker dere en nydelig fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg