en runde i min hage

Det er ikke lange runden jeg orker før jeg er dønn sliten,ikke bare bare å hompe på krykker med smertestillande innabors :=) en blir sliten av sånt for noe.

Men jeg må bevege meg litt,så med kamera rundt halsen humpet jeg en runde i hagen  :=)

nå kommer rhododendroane i blomst og jeg synes dei er vakre i alle fasene

rød,gul og lilla er dei jeg får først :=)

mon tro om det blir blåplommer i år ?

det blomstrer iallefall godt nå i trea med blåplommer,opalen er ikke i full blomst men kommer nok

i morelletreet koser humlene seg

epletrea kommer med fine knopper

så er det bare å håpe på fine gode epler til høsten :=)

besøk i ripsbærbusken

men det er fint for da blir det bær :=)

resten av runden får dere se senere :=) det er iallefall en deilig dag i dag som dere ser

 

16 kommentarer

Siste innlegg