det blir i år som i fjor

da snakker jeg om grønnsaker :=) hadde egentlig ikke planer om å så i år,ja for jeg viste jo att jeg skulle gjennom en fotopperasjon,men jeg fikk ikke forhåpninger om opperasjon før til høsten,så da sådde jeg litt da :=) med det resultataet att jeg fikk time til opperasjon rett etterpå.

Ja ja ,jeg skal nok greie å passe plantene med hjelp av min mann,ja for det har begynt å spire her nå

det skal bli squash i år også

det blir minibrekkbønner

grønnkålen kommer

oreganoen spirer

løpstikken er klar til bruk

luftløk ,den brukes som vårløk på dette stadiet,senere i sommer dannes småløk i toppen og da blir det grønne treet ,men klippes dei ned kommer det mild fin løk opp igjen og i enden er gressløk,

jeg er klar for å lage årets første rabarbragrøt :=) og dette er bare noe av det som kommer i år,jeg ser små spirer så om ikke lenge ser jeg om resten av frøene er snille med meg i år

joda et par runder bort til grønnsakshagen greidde jeg i dag,men sliten ble jeg såpass att jeg sovna på sofaen,men satser på en litt bedre dag i morgen :=)

16 kommentarer

Siste innlegg