sommer

ja det er virkelig sommer hos oss nå om dagen,sommerfargen setter seg på huda,bikini er lett frem ,vi griller og barnebarna prøvde seg på å bade i elva ,men det vart for kaldt hi hi ,vi har virkelig kost oss i dag.

nå kommer det rosa rhododendron også

hagen står i full flor,sola skinner fra en skyfri himmel og det er så deilig varmt

humlene jobber dagen lang

høgt oppe på låvetaket kvitrer linerla den vakreste sang til oss

barna ville bade i elva,men vannet er isbitande kaldt,det er tross alt smeltevann var snøsmelting i fjella

etter att vi hadde sola oss,grilla og kost oss masse gikk sola ned på uteplassen,da vasket den fine jenta vår drivhuset mitt for meg,både innvendig og utvendig :=) guttungen hjalp til og så tok han like godt og vasket bilen til mammaen sin :=) tenk å ha sånne flinke barn på besøk da hi hi .

Jeg har faktisk ikke hatt smerter i dag,om det er bra er jeg ikke så sikker på,for jeg har trakket mer enn godt er i dag,joda jeg bruker krykker men foten har vært mer ned enn høgt oppe så jeg er hoven,ikke reint lite hoven heller,får bare håpe hevelsen går litt ned i natt så får eg sitte mer i ro i morgen med foten høgt hevet :=)

14 kommentarer

Siste innlegg