flere valg

I dag trengtes litt kolonial,så vi tok oss en handletur,nå har vi flere valg fra her vi bor, Grodås 20 min å kjøre ,Volda 30 min å kjøre ,Ørsta 40-45 min,Stryn 40 min og Nordfjordeid 45-55 min tenker eg :=) og når vi føst skal handle og det er fridag så kombinerer vi handlingen med tur,så i dag falt valget på Nordfjordeid

det var 27+ på Eid når vi var der,herlig varmt men med krykker så blir det tungt å gå noe særlig langt så bestemte oss for å kjøre hjem da vi hadde handlet

på hjemveien stoppet vi ved en rasteplass og tok noen bilder,har aldrig tenkt over att ospen har rakler,men den hadde svært lange rakler :=) hadde ikke med kamera så jeg fikk ikke zoomet dem inn ,men dei var lange

selfie heter det vist ikke når det er mannen som tar bilde hi hi

kjøpte et par nye utepotter og litt flere sommerblomster,dere får se etterhvert ,men en blomster plantet jeg når vi kom hjem da

denne har jeg ikke hatt før det jeg husker iallefall,men se så nydelig da :=)

vel da vi var sånn ca 15 minutter hjemmefra hadde temperaturen ute sunket til 15+ ,der og da fristet det å snu tilbake til Eid :=) men hjem kom vi og der var temperaturen 17-18+ ,ikke var det vind heller så det gikk fint å kvile litt ute i sola før den gikk ned bak fjellene .

Men om solen går nedså skinner noen bak grønnsakshagen fortsatt,nå lyser disse vakre soleiehovene skikkelig opp ute :=)

12 kommentarer

Siste innlegg