varme dager

denne pinsen har vært preget av varme dager,i dag slo den alle rekorder med over 30 + i sola men neimen ikke langt unna i skyggen heller,vi har vært hjemme,dagene har vært late,middagen har enkelt blitt grillet ute ellers har vi bare latet oss i solen.Vår nye hagevenn,den svarthvite fluesnapperen har kvitret og sunget dagen lang til oss,litt skeptisk ennå om vi nermer oss,men i sjul får jeg noen fine bilder av hannen iallefall,med sol blir det ikke lett å se og zoome men jeg får til noe

det blir noen bilder av fuglene våre,det får dere leve med hi hi for ingen av dem blir like

om noen lurer så er ingen av mine bilder redigerte,her vises det jeg knipser :=)

nå er det ikke like enkelt å se fru fluesnapper,men hun sitter her og et spesielt bilde av henne fikk jeg også det kommer her :=)

ja dere ser vel att hun flakser der bak furugreinene :=)

Da ønsker jeg dere god natt,det er tidlig opp i morgen for er jeg heldige får jeg fjernet sting hos legen min i morgen ,men skal ta blodprøve også ( ønsk meg lykke til så det går på 1 stikk hi hi

15 kommentarer

Siste innlegg