jeg måtte gå en tur

det er jo greit å ta bilder fra verandaen,men for å få bedre bilder må en faktisk ut og gå en tur,en tur ned til fjorden :=) så det gjorde jeg

og da jeg komopp i hagen min igjen,ja da løste tåken seg opp og det ble solskinn

det kvitret veldigt i hagen,3 gråtroster hadde bestemt seg for å innta frokost i hagen

omdei hadde skumle tanker aner jeg ikke,men plutselig satt dei i furua hvor fuglekassen er,på greina der svartkvit fluesnapper pappa brukte å sitte,men jeg er en større trussel for dem ,så da jeg rundet hjørnet fløy dei sin vei :=)

Fluesnappemamma er her ennå,om hun har egg aner jeg ikke for vi har ikke sett nedi fuglekassen,men hun har iallefall valgt å fortsatt være her hos oss ,og jeg håper hun blir til hun trekker tilbake til Afrika i august

nå har hun overtatt greina mannen brukte sitte på,skal tru om hun greier å kalle til seg en ny mann :=)

ellers har eg vasket hus,støvsuget,vasket klede og skiftet stuegardiner,jeg hvet ,jeg har gjort for mye,det er hovent rundt opperasjonsåret og litt vondt selv når jeg sitter i ro

ene stripsen løsnet,men jeg følte for å ha på plaster,føler for å ta et fotbad og smøre føttene med en deilig krem også,men det fikk jeg ikke lov til ennå,ja ja det blir vel godt igjen til slutt :=) nå skal jeg slappe av resten av kvelden

12 kommentarer

Siste innlegg