kjære vene for en varme

Jeg klager ikke for jeg liker sommer og sol,men i dag er det hett ,selv sitter jeg under parasollen,men uff tenker på alle som er i full jobb i varmen.

dagen har blitt tilbringet under en diger parasoll,uten den kunne jeg ikke vært ute hele dagen for i dag er det hett altså

jeg har hatt venninebesøk,og da serverte jeg vafler,litt sunnere da jeg hadde mest havremel i og honning og minst hvetemel og sukker,dei var gode :=)

 kjolen jeg kjøpte i går,den skal jeg gå med i kveld,jeg skal på konsert :=) det er ikke lange veien for å komme til konsertlokalet,for det er i naboens løde

her i løda er det konsertlokale,i tillegg skal det lages til soverom med muligheter for overnatting,der er flygel og flere orgler,der er foaje ,sofa og stoler,jeg gleder meg :=) tror der skal være 2 aktører,en av dem er en Amerikaner som er på turne og synger Amerikanske visesanger,er iaallefall det jeg tror :=)

hvem den andre er hvet jeg ikke .

Det var parring i hagen min i dag,kamera var inne og kanskje det var like greit hi hi ,det er noe med privatlivets fred :=) og hvem styrer på åpent i hagen,jo fluesnapperparet,jeg som trodde fluesnappermamma låg på egg nå,men dei parra åpent i treet i dag iallefall,så det blir nok til noe :=)

jeg har litt ramsløk i hagen,håper på att den vil formere seg litt den også,men det går trått,ikke mange blomster påmen i dag har iallefall den ene åpnet seg,jeg plukket inn noen av bladene,resten får være så blomsten har noe å sette frø på

jeg fikk no et glass med ramsløk i olje så jeg er fornøgde jeg,den er ikke smaksatt med noe ,så står den seg lengre :=)

det er som hos mange av oss sløve dager i varmen,i min hage går solen bak fjella om en liten halvtime,da skal jeg ut og vanne litt,det f´trengs skal det bli noe av det som er dyrket ,

Ønsker dere en fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg