en fin konsert

i går kveld var jeg på konsert,den var fin og jeg satt der med et smil om munnen hele konserten gjennom

det startet med en som spilte fele ,forskjellige kjente låter i felemusikken ,sånn som du gjerne tramper takten til :=) så var det disse to karane,dei kom fra USA ,dei var på turne,en spilte tromme med mange forskjellige effekter til og en sang spilte gitar,banjo og fele utrolig flinke og herlige låter,gjennom dei store vinduene ser vi dei høge fjella og fjorden,en flott konsertlokale :=)

I dag tenker eg å ta bussen til Ørsta og klippe meg litt :=) elsdte datteren vår har bursdag i dag 33 år og like søt og blid som da hun kom til verden

det er den mørke som er bursdagsbarnet i dag :=) søte jenter med et stort smil :=)

Det meldes torden i ettermiddag og da følger det gjerne med en floding,om den når oss er ikke lett å si,jeg har uansett tatt på sommerkjole og skal kose meg bortafor,ute er det 20 + og det er ennå litt over en time til solen klatrer fjellet så det blir nok en varm dag,da ønsker eg dere alle en superfin dag,bare å nyte den :=)

12 kommentarer

Siste innlegg