1 juni

så var den offesielle sommeren her,det er 1 juni og da er det sommer på kalenderen også.

Jeg fikk en fin dag i går,den startet med att jeg ventet på bussen her hjemme,og her fikk jeg se på svalestup

låvesvaler,dei lekte seg i luften nede ved nausta

det var en fin morgen,bussen kom og jeg var først ute hos frisøren dermed fikk jeg raskt buss til Volda igjen også,ja for dropp inn frisøren er i Ørsta .

Datteren min var tidlig ferdig på jobben så vi mødtes og kjørte hjem til yngste datter,der fikk vi kaffe og iskrem og kos med både hun og baby :=)

kan ikke si annet enn att jeg fikk en fin dag sammen med jentene mine.

Lit lat i varmen så jeg kjøpte med en ferdigrillet kylling hjem,enkel og god middag ,så kunne jeg legge meg ut under parasollen

under parasollen er det godt,jeg ser opp på himmelen,det kom skyer men det var like varmt alikavel

stikker jeg hode frem fra parasollen dukker fargene opp hi hi ,det er fargerikt og deilig ute og vi koser oss,da jeg stod opp i dag var det vått på veien,det betyr att vi faktisk har hatt regn i natt ,om det kom mye hvet jeg ikke,men håper det kom nok til att bøndene ble litt fornøgde for mange steder vokser gresset lite,i bakkane over huset vårt er det frodigt der vokser det selv uten gjødsel :=)

noe har begynt å skje med foten min,et par dager no har jeg smurt opperasjonarret og det såre området rundt med en gel,IceDanser fra nuskin og tenk den tar smerten,i går kveld gikk jeg til grønnsakshagen utyen å få smerte i foten,det er lettere å rulee på foten og alt føles mye bedre :=) så i dag skal jeg prøve meg på en spasertur,jeg tar med kamera og ser om jeg finner noen fine sommermotiver .

Nå kom sola inn i vinduskarmen og temperaturen med sola ståande på er 33+

Ønsker dere en fin og deilig dag da :=)

12 kommentarer

Siste innlegg