gikk en tur

skynde seg langsomt ja,det sa legen i går,men jeg gikk en tur i dag,en somletur på asfalt det må bare være innafor :=)

Full fart bortover til fysio,ikke sånn veldig utprega krystalsyke,en litt mildere variant,jeg ble behandlet så får vi se da om svimlingen går over,skal uansett bort igjen på mandag,da får jeg noen øvelser for foten også .

Men altså,spasertur i dag

opp bakkane til toppen av veien,en må gjennom en ale av løvtrær,jeg synes det er så vakkert,det kvitrer noe veldigt,for her i trærne er det gråtråsten som regjerer

hissige flyr dei frem og tilbake medan dei kvitrer noe veldigt

tenker dei vil jage så barna kan være trygge hi hi ,jeg går videre

slåtten er i full gang,kanskje ikke så mye gress som normalt,men ved å slå så tidlig har dei mulighet til å slå 3 ganger :=)

en trast til måtte gi beskjed der jeg gikk,hi hi

vi har ikke mange prestekrager her jeg bor,men sorten er her og vakre er dem også

valmuene er i ferd med å takke for sesongen,men et par fine kom jeg over,en enkel og en fyldige ,og jammen fikk jeg med en linselus også

det var en fin spasertur,kortebuksa er på,men sånn supervarmt er det ikke så kofta er på også :=)

Nå skal jeg forberede middagen,ta med strikketøy og sette meg ut i drivhuset :=)

12 kommentarer

Siste innlegg