hagearbeid

God dagen,i dag våknet vi til 12+ og tåke,skyer eller kanskje skyene også var tåke ,det var iallefall passe vær til hagearbeid :=) min kjære var ute og hentet et lass med kvist til meg i går kveld,sånn er det når fruen vil ha kvist i hele grønnsakshagen sin :=) så jeg gikk ut for å kutte kvist,men først fikk jeg sopet over noen gulv og støvsugd i full fart :=)

ja slik såg det ut før jeg begynte,kan jo ikke ha det sånn og la gresset vokse oppetter føttene

til nå har jeg brukt aviser under kvisten,men til en så stor flate gikk jeg for veiduk ,hadde en stor bit liggande

ferdig å kutte haugen med greiner og det blir så fint atte :=) det grønne er ferke blader men dei tørker fort inn og smuldrer opp ,så det begynner å komme seg,selv om jeg ennå trenger et par lass med greiner :=)

Nå har denne kroppen (foten) gjort nok i dag,så da tar fruen en dusj og setter seg ut i sola ,ha en fin dag da folkens

 

18 kommentarer

Siste innlegg