fysioterapi

ja jeg var der i dag ,hos fysioterapauten,men jeg må fortsatt skynde meg sakte.Hun sa att medan bein kan gro på 1 måned så tar det 2 måneder for en sene å gro,så det betyr att senen jeg har opperert ennå ikke har grodd,jeg skal bevege foten forsiktig,men ikke trigge til smerte,jeg skal gå turer men da på asfalt eller grus,ulendt terreng må jeg styre unna i flere uker ennå .

Ja ja jeg skal nok tilbake men hun ville vente til hun fikk litt innformasjon fra han som oppererte foten.

Vel siden det var bra å gå så kledde jeg meg godt,genser,jakke og dunjakke etter middagen i kveld og gikk en kvelstur,brrrr det var kalde nordavind,hadde gjort seg med et skjerf i halsen også :=)

kamera ble med,ja en hvet jo aldrig hvilke motiv som plutselig dukker opp

lupinen blomstrer,men den visner fort også ser jeg ,men humlene koser seg.Litt usikker på den for jeg mener å ha lest att pollen fra lupin ikke er bra for humlene ( noen som har hørt det samme?

jeg såg noe kvitt og måtte se hva det var,det var en kvit og fin nyperose,den har jeg ikke lagt merke til før

det er jo helst denne vakre rosa vi ser langs veiene

jeg oppdaget et par tjeld i fjøra,men dei virket rolige,har dei ikke egg og unger? virket desverre ikke slik

det lukter honning,denne sjøplanten som er kvit og fin og formerer seg veldigt lukter kraftig honning :=)

jeg oppdager tjelden igjen,dei satt på bryggekanten

vinden blåste mot meg ,tror det var grunnen til att fuglene ikke merket seg meg komme gåande :=)

å det var godt å strekke seg litt hi hi ,jeg gikk frem på kanten og sette meg på en stein,da ble jeg oppdaget og på en to og tre så fløy dei

på tide å ha seg hjem igjen og der knipset jeg svartrasten før jeg gikk i hus

den har fikset litt mat til sine små :=)

det var kaldt ute  og helt ærlig så har jeg ennå ikke fått i meg varmen,nei jeg liker virkelig ikke den kalde nordavinden

16 kommentarer

Siste innlegg