litt høstaktig ute no

ja vi trengte regn for jammen var det tørt i tillegg så visnet jo alt som skulle være frodigt til langt uti august september.Igår var det 20 og lummert,vi fikk ikke så mye vind som fryktet,bare en kastevind som tok med ene stolen min,men den ble ikke ødelagt.

I dag er det 13+ og surkaldt,da jeg hentet posten fikk jeg en følelse av høst,men det er jo ikke det,fortsatt er vi i den spede sommeren og får nok mange fine dager til før vi kan si helt sikkert att no er det høst.

posten ja,om det er litt høstguffent ute så var det solskinn i postkassen,for du så vakker en gave frodith sendte til denne gullungen hi hi

et vakkert nett i kraftig godt stoff og en må bare bli glad av disse deilige fargen,så tusen takk snille frodith for nydelig gave :=) den skal jeg bruke flittig

En må skape kos inne når det er litt småsurt ute,så her ble det småbakst i førmiddag

horn etter annebes oppskrift,men i dag forandret jeg litt på den,delte deigen i 3 og tilsette litt havremel og litt mindre hvetemel i tillegg hadde jeg i sesamfrø og chiafrø og sukker ble byttet ut med honning :=) godt stekt men veldig gode ,sånn er det når jeg i stekeprosesen blir opptatt på data :=)

det ble en porsjon rundstykker også,uten egg og sukker,her skulle en bruke melk og vann,jeg byttet vannet ut med yughert naturell,mmmm dei ble skikkelig goe

Ellers har dagen blitt brukt her med pc,jeg har laget en liten fotobok,men jeg plagdes og trøblet,lastet ned alle bilda 2 ganger,lagde boka 3 ganger før jeg fikk det som jeg ville,det tok sin tid men nå er den bestilt  :=)

prøvde så å ta noen selfies,men vraket dem for det ble virkelig ikke velykket,regn og vind ute og mørkt inne ,nei dere får greie dere uten selfiene mine i dag hi hi ,nå skal jeg tenke på middagen,fiskepudding i dag,det er god hverdagsmat det.

Ha en fin fredagskveld

16 kommentarer

Siste innlegg