hjemmelaget

god morgen.Her i huset har dagen kommet godt i gang,stod opp og gikk ned på kaia,ja nå skulle jeg uansett ned og sette fiskebøtta inn i naustet,da prøvde jeg samtidig fiskelykken,men ingen beit på i dag morges.

Medan jeg først var der prøvde jeg meg på selvutløser på mobilen,det har jeg ikke prøvd før

må vist øve på den,bilde ble mørkt men det går vel mest på lyset ,det var ikke så mørkt ute :=) men det er skyet som dere ser og 17 + ganske behagelig utetemperatur.

Jeg rusler hjem,der hadde jeg en jobb som ventet

fisken fra i går skulle forvandles til fiskekaker ,det ble en fin liten haug :=) og da hvet dere sikkert hva vi skal ha til middag i dag  :=) jepp hjemmelagde fiskekaker av sei og lyr ,herlig,ja det kan faktisk ikke bli stort bedre .

Det er no rart med denne stekingen ,litt skvett blir det så da jobben var gjort var det frem med vaskebøtta,så nå dufter det av en salig blanding,nystekte fiskekaker og grønnsåpe hi hi .

Ønsker dere en superfin dag

10 kommentarer

Siste innlegg