litt opptatt

god morgen.Jeg er litt opptatt denne helgen,verdens beste søs er på besøk ,i går var sønn og samboer her og i dag kjem datter med familie,da har jeg ikke tid til å blogge .Nå sover alle fortsatt for kvelden ble lang,jeg er oppe alikavel jeg :=)

I går kveld kom hjorten min på besøk igjen,mannen sier den har med seg kalven sin :=) men jeg har noen høgspentlinjer som er litt i veien,så jeg går ut oppom huset,det angrer jeg ikke på for jeg hadde besøk av flere jeg,desverre var det begynt å skymast så det var ikke lett å få klare bilder og mange måtte slettes,men jeg fikk da et bilde av besøket mitt som ble tålelig bra da :=)

tre fine hjort med hver sin lille,og så små har jeg ikke sett før

med kvite prikker på ryggen :=)

liten og stor side om side,ikke klare bilder men pytt jeg hadde opplevelsen rett utenfor huset ,og disse kommer nok igjen .

Ønsker dere en fin søndag så titter jeg innom og leser litt til kvelden :=)

14 kommentarer

Siste innlegg