litt i en boble

Nå dei siste 2 dagene har jeg gått litt i en boble,jeg er glad samtidig litt lei meg,hvorfor denne følelsen dukket opp aner jeg ikke .Neste helg gifter yngste datteren vår seg,hun er jo gift på papiret,men det blir ny sermoni neste helg og vikingfest,det blir nok kjempekjekt og jeg gleder meg :=) men det har samtidig gått opp for meg att alle våre 4 barn nå er godt voksne,selv veslejenta vår,jeg må gi slipp for hun er ikke lita lenger .Hun har fått verdens beste og snillaste mann og han hvet jeg vil ta godt vare på henne,men som mor så er det noe med det å vite att nå er alle voksne ,:=) vel humøret mitt kommer nok tilbake.

Onsdag skal vvi hente dei første gjestane,dei kommer fra Amerika og skal bo hos meg en uke,da må jeg snakke engelsk for disse kan ikke Norsk  :=) det er ei av mine halvsøste og ene datteren hennes,det blir helt sikkert kjekt det også,bare jeg kommer inn i rutinen å måtte snakke engelsk hi hi .

ellers går dagene som dei bruker her om høsten,jeg høster fra hagen ,har saftet og syltet alle bærene ,nå er det plommene som står for tur,jeg kokte et par kilo i dag

en blanding av opal og blåplommer den ble god :=)

kledene til bryllupet henger fremme nå,på tide å dra fram strykejernet før jeg bærer antrekkene ned i bobilen

og det strikkes

bittesmå armer ser dere :=) ja for det kommer nok et barnebarn til verden i vinter da blir jeg farmor igjen :=) mammaen liker lilla så da gikk jeg for lilla selv om vi ikke hvet kjønn

og når hode mitt ikke vil tenke er det greit med et enkelt strikk i riller,et lilla teppe til den lille :=)

i ovnen har jeg sjokoladekake,den er til bryllupet,men satser på att bunnen går grit å fryse ned så jeg bare har kremen å tenke på neste uke .

Som dere skjønner har jeg nok å henge fingrane i og mange tanker som svirrer i hode,nå skal jeg strikke på teppet og bare kose meg :=) og i neste uke rekner jeg med att boblen sprekker hi hi :=)

18 kommentarer

Siste innlegg