ikke bare bare

i dag planla jeg å strikke en del,skal strikke litt julegaver og dagene går dei,så jeg sette meg ned men fikk ikke mønsteret til å stemme,jeg strikket og rekte opp strikket igjen og rekte opp,til slutt måtte jeg telle meg ut fra midten og ten´gne ned mønsteret selv,joda da stemte mønsteret men jeg strikket feil alikavel på hver omgang,jeg gav opp tok med et enkelt strikk (bare rette riller) og gikk over til naboen,men hallo ,ja jeg sier hallo for jeg miste ned masker ,tråden slitna og jeg miste ned masker igjen er det mulig ?

vel jeg har uansett planer om å fortsette jeg på den første der jeg slet med mønsteret,og jeg gir meg ikke før den borden er ferdige i kveld :=)

Tok en pause medan middagen kokte,den pausen brukte jeg til å høste inn eplene i hagen

det ble to baljer ,og så har jo hjorten kost seg med minst en bøtte :=) deilige søtsyrlige norske epler og disse holder seg godt til jul :=) men så lenge lever dei nok ikke for vi spiser epler vi hver dag :=)

Da skal jueg slåst litt med strikketøyet mitt igjen,blir nok bra :=)

26 kommentarer

Siste innlegg