en regnværsdag

I dag regner det vist uten stans,det er den første dagen jeg føler det er skikkelig regnvær hos oss,men det blåser ikke så jeg klager ikke :=) våknet til 8+ og nysnø langt ned i fjellene og jeg tror det har snødd der oppe i høgder i løpet av dagen også,krysser fingrane for bedre vær til helgen for da kjører vi til Melhus og må over både Strynefjellet og Dovre.

Jeg har valgt å være inne i dag,er noe tull med ene kneet mitt så jeg vil gi det litt kvile.Dagen går til strikking,men så er det også slik att når vi først kjører nordover så er det greit å ta med seg julegaver,jada jeg hvet det er tidlig men da slipper en å sende i posten og en hvet att pakkene kommer frem :=) så i dag har jeg også kost meg med å pakke inn julegaver

jeg er godt fornøgde og godt i rute

no skal eg fortsette med strikkegreiene mine,ja for det er julegave det også :=) ha en fin dag da

15 kommentarer

Siste innlegg