kjørepose

Det er mandag og da er det strikkekafe,jeg var veldig på og av om jeg skulle orke å gå i dag,men etter å ha lest innlegget til frodith så bestemte jeg meg for å ta meg selv i nakken og komme meg ut hi hi ,det er ca 4 kilometer å gå,1,9 av dem gikk jeg gjennom tunell.Det regnet ikke og ikke blåste det,men jeg var tung i kroppen og gikk passe fort så jeg ikke ble svett og ikke fikk puls,det tok meg 1 time.

Det var som vanlig veldig hyggelig å sitte der sammen med damene 8 damer var vi i dag,og det er jo passe det .Nå gikk det i lappestrikk,ett fellesprosjekt som skal bli et teppe som vi lodder ut på et basar i bygda,men før jeg gikk fikk jeg ferdige en kjørepose som jeg har jobbet med en stund no

mariusmønster,gikk for lilla og gult med grønne kanter øverst :=)

posen er ikke smalere nede,den er lik hele veien,bare bilde som lyg litt :=) hullet under knappestolpen er til selene i bilen,derav navnet kjørepose så kan babyen ha det godt og varmt når den ligger i bilstolen .

Nå viste jo ikke vi kjønnet på den nye babyen som ventes i februar ,men har fått en pling fra sønn om att det blir ei jente :=) så tenker eg att lilla er en fin farge til ei lita jente  :=) ja denne kunne jeg vise dere for dette er ikke julegave og dei vordande foreldrene har sett den :=)

 

20 kommentarer

Siste innlegg