nok en fin dag

varmt 19,3+ ,det er deilig det.Noen regnbyger som forsvinner like fort som dei kommer og solskinn,en deilig dag med andre ord.

Jeg kledde på meg og gikk i skogen

det er en uke siden sist så nye traktkantareller hadde fått tid til å vokse seg større

med i kurven fikk jeg også en piggsopp,4 kremler og 4 ekte kantareller,så gikk jeg hjem.Vel hjemme lagde jeg dagens middag som er suppe kokt på grønnsaker fra egen hage og en liten pølsebit :=)

Da jeg var nesten ferdige fikk jeg venninnebesøk,jeg serverte nylaget trollkrem

deilig med vaniljesaus på og en kopp kaffe :=)

Da jeg igjen ble alene fikk jeg stelt soppen ,traktkantarellane er nå i sopptørka ,resten stekte jeg og lagde en liten omelett

i tillegg til stekt sopp hadde jeg litt squash i fra egen hage :=) spiste halve så har jeg litt til senere om jeg får lyst på :=)

En fin dag ,kan ikke si annet enn det :=)

22 kommentarer

Siste innlegg