hva skjer a ?

God morgen,ja jeg sier det bare hva skjer ? får vi virkelig en tidlig vinter i år eller er det noe der ute som spiller meg en puss,jeg spør jeg .

Våkner i sengen og ser ut vinduet ,det jeg ser er et plommetre med grønne fine blader og bak en kvit vegg,snøen har kommet lengre ned i fjella og det er altfor tidlig,temperaturen var ned på 2-3+ og det liker jeg heller ikke ,men jeg har varme klede ,jeg skal på strikkekafe og jeg skal på ferie om noen dager,en tur til Sandnes og ha fine dager ilag med min søster,skal prøve å fortrenge snøen,men det er neimen ikke lett,men hallo det er bare september ,og da er det høst.

fortsetter det slik kan jeg faktisk spasere opp til snøen ,eller det kan jeg igrunnen allerede for den har nådd litt av turområdene jeg går til

og joda det er akkurat så kaldt som det ser ut som :=) Men bli med inn i drivhuset mitt da

det blomstrer og druene er fortsatt søte,ja druene skal jeg foresten plukke inn i dag og nyte dem :=) blomstrene skal inn i kjelleren i løpet av uken,for om det blir frost,ja da blir det frost inni drivhuset også og det tåler ikke graniumen,så jeg tar definitivt farvel med sommeren nå :=)

I hagen har jeg et digert dre,en sølvpil som jeg er super glad i ,fint bladverk med dun på som skinner i solen som sølv,men vi har hatt noen vindrykk vi også ,og det fatale skjedde

treet mitt velta,lykken er att rota ikke velta og treet hadde 5 stammer,4 kolva men en står igjen :=) ,pil kommer villig vekk og fra bunnen vokser det mange ris ,så om mitt digre tre gikk med vinden så lever den videre om enn i et mindre omfang,men har en jobb å rydde opp der ute da

men i dag er det strikkekafe så treet får vente til i morgen :=)

14 kommentarer

Siste innlegg