bare å smile og brette opp armane

Så var høsten over oss,og med den så følger hjortejakta og siten min mann er grunneiger så detter det noen skrotter inn på kjøkkenbenken om høsten,og i kveld var kvelden

 

så her var det bare å brette opp armane :=) og dra fram et smil så går jobben unna :=)

og med øvelse så blir en flinkere med årene for dette har jeg gjort noen ganger nå :=)

så var jobben gjort :=) jeg venter til i morgen med å vakumpakke,kan ikke være så flinke att jeg tar alt på en kveld ,da er det greit å ha et reservekjøleskap i kjelleren så kan kjøttet ligge der og modne et døgn til :=)

ellers har jeg fått tømt bobilen for klær i dag og tørrmat,rekner ikke med att det blir flere overnattinger i den i år ,og i morgen,ja da er det tannlegen og det ser jeg ikke frem til ,frem til da skal jeg slappe av og kose meg

 

20 kommentarer

Siste innlegg