så fornøgde

ja i dag er jeg fornøgde,først var det tannlegetime,det var 0 hull og jeg kunne gå lykkelig derfra :=) og siden det var 0 hull kunne jeg trygt unne meg en god lunch på kafeen

en tur innom europris også og der stod nissene på rekke og rad

i mitt hode står dei der litt i tidligste laget,men sånn har det blitt og da må vi bare forholde oss til det synet i september :=)

30% stod det på plakaten,ja på alt garnet,jeg tok favnen full ,ekspeditøren sa att tilbudet var i går,jeg sier att plakaten stod der,så han var raus han og gav meg prosentane før dei tok bort skiltet :=) så var jeg innom en garnbutikk for å bytte et nøste,der hadde dei utgåande farger til nedsatt pris,tok favnen full der også jeg

skal nok trylle frem noe mykt ,og varmt til babyane våre,ja lille Ragnar har jo blitt 5 måneder,men så kommer det ei lita tulle også i månedskifte januar /februar :=) koselig å strikke bittesmå plagg da

så måtte jeg innom coop mega en tur,og der var endene på plass igjen i elva,dei er gjerne borte om sommeren og mandarinanden,ja han dukker opp ilag med dem han :=) for det er en hann

jeg fikk unna et par julegaver og det betyr att jeg snart er ferdige med julehandelen ,veldig godt fornøgde med det da :=)

I 14 dager har jeg vært plaget med et kne,i dag fikk jeg bestilt time hos fysio ,først en tur til Sandnes ,så fysio ,om hun sender meg videre til lege får tiden vise,om ikke håper jeg hun får orden på den foten ,og enn så lenge så skal jeg kose meg,en fin dag med andre ord selv om regnet har vært tilstede hele dagen uten pause :=)

26 kommentarer

Siste innlegg