strikk

Da jeg var sammen med Eva spurte jeg henne om det var noe hun anbefalte meg å oppleve når jeg var på Sandnes,hun anbefalte et besøk på sandnes garnutsalg og det ønsket fikk jeg oppfylt av min søster :=)

nå var det ikke bare garn på dette utsalget som dere ser var det mye annet som kunne friste også :=) romma med garn glemte jeg helt å ta bilder av,men her kjøpte jeg 24 nøster med sisu og 20 nøster med lanett og godt fornøgde var jo jeg :=) for her betalte jeg omtrent det samme for alt som det jeg gav full pris for hjemme og da kjøpte jeg bare 8 nøster med sisu .

Så er det da slik att min farslekt kommer herfra,min far er født og oppvokst på Hommersåk ,da har jeg slektninger her utenom min søster også :=) ei av dem er min tremening Elin,og hun kom til middag ene dagen vi var der

slik ser det ut når vi møtes :=) Elin er ei som strikker året rundt  hver dag,ja om dere kjøper siste utgave av familiens strikkemagasin høststrikk så er det noen genser Elin har designet inni det :=) vi snakket garn og jeg sa vi hadde vært på sandnes garnutsalg,da tipset hun oss om gjestal fabrikkutsalg ,det var det største og var ennå rimligere :=)

for å gjøre historien kort så innfridde min søster det ,og vi tok turen som var et lite stykke å kjøre,men jeg kom til alle strikke elskers himmel og er så glad jeg fikk oppleve det

ingen tvil om hva en finner her :=)

og når jeg synes jeg var raus med å fylle kurven,ja så var vist mannen ennå rausere og gikk rundt og ba meg fylkle i ennå mere hi hi ,det ble ikke få kilo med meg hjem

jeg har ikke helt kontrollen på mengden som ble kjøpt,det jeg hvet er att her ligger det masse hygge i lange tider forran meg :=)

Ja jeg strikket no da jeg var på tur også,

et par små røde votter

og en ullbukse med tilhørende sokker,alt er strikket i baby lanett på pinne nr 2 og 2,5 i str 9 mnd ,så helt uvirksom har jeg ikke vært om jeg har vært på ferie og opplevd masse hver dag hi hi

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg