Sandveparken

En spasertur i en park er koselig og Sandveparken i Sandnes er vel verdt den turen,går en hele parken til endes skal den være på litt over 4 kilometer en vei :=) vi gikk ikke hele men koste oss der vi gikk da

en elv slynger seg vakkert gjennom parken

min mann og søster må pent vente når jeg skal fotografere alt jeg ser :=)

mektige røtter er fasinerande å se slik

noe dei har masse av i Sandnes er ender og jeg fikk meg en god latter her i Sandveparken for disse endene var neimen ikke så lette å gå ifra :=)

som med en andemor gikk hele flokken etter meg ,og dei fulgte meg et ganske langt stykke :=)

noen trær gjør et menneske veldig liten :=)

søstrene på broen :=)

en slyngplante dekorerer et tre så vakkert

så var en vakker spasertur over :=)

 

20 kommentarer

Siste innlegg