skogstur,strikking og venninnebesøk

Her strikkes det når jeg sitter i ro,det er tiden da jeg koser meg mer og mer med et strikk mellom hendene ,da jeg var på Sandnes strikket jeg en lysblå ullbukse til lille Ragnar,jeg hadde mere garn igjen og det ble sokker i tillegg

jeg hadde ikke planer om å strikke mer på turen,men fristelsen i restegarnet var der :=) og best som det var la jeg opp til en genser også,tenkte jeg kunne kjøpe mer garn når jeg kom hjem,vel ,vel hjemme fant jeg ut att genseren slettes ikke behøvde være helt blå,så jeg tok av garn jeg hadde i hus og i går ble genseren ferdige

resten av det blå garnet jeg strikket bukse av ,og da det ikke var nok ble armane grønne ,har ikke fått dampet den ennå men det blir før jeg gir den fra meg :=)

i dag fikk vi en fin dag ,hadde planer om å bake brød,men det tar jeg når regnet kommer,og det sies att det skal regne i morgen.Jeg tok derfor med soppkurven og gikk i skogen

nydelig på fjorden

flere og flere trær mister løvet sitt og veien får et dekke av mykt løv å gå på ,iallefall når det ikke kjører biler på denne veien :=)

dagens soppfangst,traktkantareller :=) ja jeg var ikke lenge ute så fikk jeg telefon,ei venninne ville komme på besøk,så jeg avsluttet soppturen og gikk hjem ,det ble 2 venninner som dukket opp ,koselig ,så gikk vi en liten tur,vi strikket drakk kaffe spiste kjeks med gode oster før dei takket for seg

Det ble en koselig dag :=)

18 kommentarer

Siste innlegg