en mild fin dag

etter dager med 6- og frost fikk vi en deilig og mild dag i dag med temperaturer opp mot 9+ ,det ble en lang spasertur langs fjorden ilag med ei venninne og vi kjente den milde brisen i ansiktet,det var skikkelig deilig

fjorden var i perioder blikk stille og innimellom kunne vi skimte en blå himmel,men skyene vant så sola må vi anse som borte vekk her hos oss for vinteren,iallefall er den borte på garden hos meg.

Siden vi har hatt mye frost så var det fortsatt islagt langs veien der vannet drypper ned i grøftene ,det blir fine skulpturer av det

det er vakkert synes jeg :=)

etter en spasertur på 2 timer var jeg hjemme igjen,da tok jeg rett og slett med strikketøyet mitt og gikk opp til svigermor og der satt jeg resten av dagen :=) en sosial dag der jeg ikke har gjort noen verdens ting :=)

ha en fin kveld da

14 kommentarer

Siste innlegg