en egendag

nå var det flere som skrev her hvor viktig det var å gi seg selv gode dager,pleie seg selv litt innimellom ,selv på en vanlig hverdag :=) og det er akkurat det jeg har gjort i dag

Jeg våknet tidlig og stod opp og medan jeg spiste frokost bestemte jeg meg for å ta bussen bortover og besøke frisøren :=) her gjelder det å bestemme seg fort hi hi ,så jeg kledde meg og spaserte dei ca 2,5-3 kilometerane det er for å følge skulebussen.Været var fint,lettskyet og varmt i luften,litt vårlig følelse

på Bjørke kan en velge å sitte under busskuret og vente på bussen eller sitte på benken utforbi og se utover fjorden,og en slik vakker morgen måtte nytes utenfor

så kom bussen og turen starter :=) ca en times kjøretur til Volda og derfra et kvarter videre til Ørsta.Kunne såklart bestilt frisørtime og stoppet i Volda,men når en skal ta det på sparket må en til Ørsta der har dei dropp inn og første mann til mølla :=) ,

Det var så vakkert utenfor amfien i Ørsta en himmel med masse flotte skyer

så var det å stille seg opp utenfor frisørsalongen og yess jeg ble nr 1 :=) hårvask med hodebunnsmasasje og klipp,for meg er det rein nytelse :=)

etter timen var jeg innom et par butikker og tittet,og da jeg gikk ut på oppsiden av amfi gikk jeg meg rett på flokken med ender som holder til der

i Volda har vi mandarinanden som koser seg blandt stokkendene ,i Ørsta har dei denne flotte moskusanden mener jeg det er ,og den er stor

ja så stor som dere ser :=)

jeg tok bussen tilbake til Volda,da kunne jeg slappe litt av siden jeg var nermere bussen som skulle ta meg hjem igjen,tittet litt i butikker og fikk handlet litt til helgen,så var det å ta bussen hjem igjen.

Det var en koselig dag selv om jeg ikke rakk å gå på kafe,men men har kost meg med en kopp kaffe nå her hjemme :=) været har vært fint hele dagen og det er bra,for det har meldt dårlig vær i helgen ,da kan jeg slappe av og kose meg hjemme :=)

ønsker dere en fin kveld da

18 kommentarer

Siste innlegg