mandag og strikkekafe

En ny uke og her hos meg starter den med strikkekafe,koselig det når vi møtes fra 12 og hygger oss ilag til ca 15 :=)nå har vi vårlige vinder her hos oss,temperaturen ligger på det jamne med 14+ til ca 15,5 + ,det er tørt ute og ingenting minner direkte om vinter.

Da jeg fikk melding om att ei venninne ville sykle i dag var jeg rask med å lete frem sykkelen som egentlig var satt bort for vinteren :=)

elva klukker der den renner langs veien

sjøen er klar og fin ,men fisk nei det får jeg ikke :=)

det lyser i blått langt ute i fjorden

jeg og sykkelen venter på sykkelfølge,det var hyggelig som alltid på strikkekafe :=) og det var godt å sykle en tur.

Så fikk vi kveldsbesøk av elsdte datter og dei største barnebarna,og når en får sånn uventet beskjed om att en får middagsgjester,ja da er det greit å smokke ihop en gryte med brennsnut eller kjøttsuppe som noen kaller det :=)

og joda dagen har så absolutt vært fin den

8 kommentarer

Siste innlegg