kunne ikke fått en finere dag

Våknet i dag uten noen plan annet enn å gå en tur,men så får jeg en melding fra ei venninne som ville ta en tur :=)hun syklet og var litt kald når hun dukket opp,jeg hadde fyr i peisen ,så da ble det hjemmelagde havrekjeks og te før vi gikk oss en tur :=) jeg tok ingen bilder i dag,men fint var det ute

det var langs denne veien vi gikk tur,men i dag er det trær uten løv der for dette bilde tok jeg litt tidligere,utenom løvet så har vi det samme været :=)

der vi skulle snu får jeg en telefon,2 andre venninner ville ta en tur om det passet :=) og for meg passer det nesten alltid :=) og da jeg og venninnen min var hjemme igjen takket hun for laget og dro til sitt,jeg gikk opp igjen og sette på kaffekjelen,og før jeg var ferdige dukket to nye venninner opp :=) da ble det lunch eller brunch :=) spekematog ost og potetsalat med hjemmelaget flattbrød og havrekjeks + kjøpte speltkjeks,vi hygget oss i flere timer ,dei takket for laget da tiden for å tenke på middag nermet seg :=) i dag er det rømmegrøt som står på menyen,kan ikke si annet enn att dette ble en veldig sosial og fin dag ,kunne liksom ikke blitt bedre sånn midt i uken hi hi

det er viktig å kose seg,særlig på denne tiden av året når det er mørkere ute og naturen går i dvale

14 kommentarer

Siste innlegg