det ble tur rundt garden

Tur har det blitt i dag og da ble det rundt garden,jeg gikk slettes ikke fort og jeg ruslet litt i skogen også,så da ble det en 2 timers tur som gjorde godt.

neste gang jeg går turen skal jeg ta med en pose,for det er ikke alt som er vakkert der det henger i trærne

det er slik vi liker att naturen skal se ut,uten plast i trærne

det var mange fine små gulgrønne hjerter på bakken

lyden av en sildrande elv kan være beroligande

i skogen ser en mye rart,som gamle trær med lange

kan dette være en steinbit som har tullet seg inn i skogen

og hva med denne er det en ku som ser på meg :=) liv var det iallefall der jeg gikk.

jeg går videre langs stien ,det er masse fuglekvitter og jeg stanser opp,jeg ser noen dompapper,men det blir med det for innen jeg fikk på kamera var dei borte vekk,så jeg rusler videre

så kommer en inntens kvitring,jeg stopper opp og rett mot meg kommer en hel flokk med stjetmeiser,men akk dei sitter ikke 2 sekunder i ro ,så heller ikke disse fikk jeg bilder av ,

da er det bedre med gamle trær,ja for dei står i det minste i ro

så gammel er denne bjørka som jeg tror det er att barken ikke lenger ser ut som bark

ja dette er altså barken,men hvet ikke jeg hva jeg skal si det ser ut som :=)

så hører jeg på ny en veldig kvitring,en hel flokk med gjerdesmetter,men nei ingen fugler ville vist bli fotograferte i dag

da får en prøve seg på en selfie da hi hi

og noen høner som en granne har

utsikten er alltid der og flyr ikke fra meg

jeg stopper opp en liten stund og slår av en prat med en granne før jeg tusler meg hjem igjen

det var en tur som gjorde godt,nå skal jeg forberede dagens middag,noe nytt som jeg ikke har laget før,laksepudding,en skal bruke røkelaks,men jeg tenker prøve med fersk laks :=)

12 kommentarer

Siste innlegg