på tide å ta et skikkelig tak her

god dagen,ja som jeg skriver,det var virkelig på tide å ta et skikkelig tak her,i hjemmet altså,jeg har strikket masse,jepp snart ferdige med en ny genser.Men hva med hjemmet ? så jeg brettet opp ermene rett etter frokost og det ser nå så mye bedre ut,er ikke helt ferdige for støvsugeren må også frem,men nå trengte jeg en pause :=)

det startet egentlig med vinduene ,jeg har lenge ergret meg over flueskiten ,så i dag brettet jeg opp ermene og fikk pusset vinduer :=) like greit å gjøre det nå som det er både mildt og tørt ute .Men vi nermer oss advent og siden vinduene var nypussa tok jeg like godt og skiftet gardiner i samme slengen,synes det går greit siden jeg ikke har julemotiv på mine gardiner som blir brukt i juletiden

det gjorde susen :=) ikke noe er vel bedre en nypussa vinduer og nye gardiner på plass.

Men det var flere ting som var et begredelig syn her på stuen min,2 salongbord og en sjenk og ja jeg kan ikke si synet gav en kosefølelse akkurat

ikke så mye rot på dette bordet,men støv nok da

bord nr 2,nå begynner vi å snakke om rot altså

sjenken,nei og nei ,ingen husmorære her ,så det var bare å ta i et tak altså

bord nr 1 ble vel mye kosligere nå )

bord nr 2 også :=) og som dere ser er jeg veldig glad i rødt ,og siden det ikke er julemotiver på løperane ,så tar jeg dem i bruk nå :=)

ryddig og fin sjenk no :=) ja dette ble slik jeg liker å ha det,ryddigt hi hi ,nå skal vedovnen tømmes for aske før jeg støvsuger og etterpå det kan helgen begynne for min del :=) ha en fin ettermiddag da

20 kommentarer

Siste innlegg